۳۰ دلیل برای انتخاب فروشگاه ساز شهرکد

۳۰ دلیل برای انتخاب فروشگاه ساز شهرکد

همانطور که می دانید، راه اندازی فروشگاه اینترنتی، در افزایش فروش محصولات و خدمات شما بسیار موثر است. اما باید بدانید که انتخاب بهترین فروشگاه ساز، اولین قدم برای آغاز فروش اینترنتی است. حال ویژگی بهترین فروشگاه ساز چیست؟ در ادامه ۳۰ دلیل را بیان میکنیم که چرا از فروشگاه ساز شهرکد استفاده کنیم.

راه اندازی در 7 روز کاری

 

راه اندازی سایت فروشگاهی اختصاصی، زمان بر بوده و نیازمند صرف هزینه بیشتر است. فروشگاه ساز آماده شهرکد، پس از درخواست شما و تکمیل روند سفارش، در مدت زمان 3 روز کاری در اختیار شما قرار خواهد گرفت؛  بلافاصله پس از ورود محصولات در فروشگاه، میتوانید کسب و کار خود را در دنیای اینترنت شروع کنید ✌

 

بدون نیاز به دانش فنی

 

از آنجایی که این فروشگاه ساز، بصورت تکمیل شده و به همراه فیلم آموزش کامل در اختیار شما قرار میگیرد، برای مدیریت فروشگاه، تغییر پوسته، ورود محصولات، اتصال به درگاه بانک و … نیاز به هیچ دانش فنی و برنامه نویسی ندارید.

 

اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی بصورت آنی

 

فروشگاه ساز شهرکد ، متصل به تمام درگاه های بانکی مستقیم همچون ملی، ملت و … می باشد. همچنین علاوه بر درگاه مستقیم، به درگاه های واسط بانکی مانند زرین پال نیز، متصل است. پس از دریافت فروشگاه، تنها با وارد کردن کد مرچنت در پلاگین درگاه بانکی، این امکان برای فروشگاه شما فعال خواهد شد. در صورت تمایل به استفاده از درگاه پرداخت مستقیم باید ای نماد دریافت کنید، که در بخش پشتیبانی شما را در این مسیر همراهی خواهیم کرد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه دریافت درگاه بانکی، میتوانید مطلب "چطور درگاه بانکی بگیرم؟ " را مطالعه کنید.

 

شخصی سازی تمام صفحات فروشگاه

 

 

 

قابلیت افزودن متن، عکس و ویدیو (وبلاگ)

 

تصاویر با کیفیت در جذب کاربر و افزایش فروش شما موثر است. در این فروشگاه ساز این امکان وجود دارد که تصاویر و ویدیو را علاوه بر صفحه محصولات، در دیگر صفحات همچون وبلاگ فروشگاه اضافه کنید.  همچنین این سیستم، قابلیت بهینه سازی و تغییر سایز تصاویر و ویدیو ها را نیز بصورت اتوماتیک دارد.

 

امکان فروش محصولات فیزیکی

 

در فروشگاه ساز شهرکد، شما می توانید هر نوع محصول فیزیکی، فایل و یا خدمات را به کاربران ارائه دهید. محدودیتی وجود ندارد که نوع محتوای شما چه باشد ، هر محصولی را که بتوان معرفی نمود از طریق ان سیستم میتوانید به فروش برسانید.

 

پنل مدیریتی با رابط کاربری جذاب و ساده

 

 پنل مدیریتی این سیستم، این امکان را به شما میدهد تا  به آسانی محصول وارد کنید، دسته بندی های جدید ایجاد کنید،  سفارشات اخیر را ببینید، برای محصولات ویژگی بیان کنید و امکانات بسیار دیگر...  نکته مهم و قابل توجه این است که، تمام امکانات گفته شده بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و به آسانی قابل انجام خواهد بود. این ویژگی، فروشگاه ساز شهرکد را از سایر فروشگاه ها متمایز کرده است.

 

قابلیت انتخاب پرداخت بصورت آنلاین، یا با امتیاز

 

با ین فروشگاه ساز می توانید متناسب با کسب و کار خود، نوع روشهای  پرداخت را مشخص کنید. همچنین قابلیت پرداخت آنلاین و ثبت فیش را دارد.

 

دریافت گزارش از فروشگاه

 

با ورود به پنل مدیریتی، به آسانی قادر خواهید بود تعداد کاربران، تعداد بازدید از سایت، میزان درآمد و سفارشات  روزانه، هفتگی و ماهانه را ببینید و متناسب با خروجی آن برنامه ریزی کرده و بازاریابی کنید.

 

قابلیت چند فروشندگی یا مارکت پلیس

 

فروشگاه ساز مارکت پلیس شهرکد، این امکان را به شما میدهد تا به ازای دریافت کمیسیونی، بستری را در اختیار دیگر فروشندگان و تامین کنندگان قرار دهید. توجه کنید که با این نوع سیستم، هر فروشنده، پنل مدیریتی مخصوص خود را خواهد داشت و شما تنها روی فروش آن ها نظارت دارید...

 

بهینه سازی متناسب با الگوریتم های گوگل

 

این فروشگاه متناسب با آخرین الگوریتم های گوگل بهینه شده است. تنها کافی است که شما محصولات و محتوای سایت خود را با دقت و سئو شده وارد کنید؛ تا پس از مدت زمان کوتاهی به نتیجه دلخواه برسید. همچنین نسخه حرفه ای قابلیت ایندکس آنی محصولات را در گوگل دارد که در کمترین زمان ممکن محصولات شما در در نتایج گوگل نمایش میدهد.

 

 

قابلیت ایجاد بینهایت دسته بندی محصولات

 

دسته بندی محصولات، علاوه بر نظم به سایت شما، خرید را برای کاربران آسان می کند و این امکان را به شما میدهد که محصولات خود را دسته بندی کنید و همچنین برای هر دسته، زیر دسته نیز، ایجاد کنید.  شما میتوانید انتخاب کنید که کدام دسته در منوی بالا و کدام در صفحه اصلی، نمایش داده شود. نمایش منو ها در این سیستم به صورت مگامنو حرفه ای و مشابه دیجی کالا می باشد.

 

امکان اضافه کردن ادمین و مدیر جدید

 

اگر فروشگاه فیزیکی شما چندین مدیر دارد، در این سیستم این امکان را دارید تا چندین مدیر با سطح دسترسی های متفاوت برای فروشگاه  خود تعریف کنید. مثلا مدیر فروش، مدیر بخش محتوا و ...


 

مدیریت پیشرفته سفارشات

 

پس از ثبت سفارش توسط کاربران، اطلاعات سفارش از طریق پیامک به شما ارسال می شود. همچنین شما می توانید، وضعیت سفارشات را در پنل مدیریت ببینید و در صورت نیاز تغییر دهید. این تغییرات وضعیت سفارش ، به کاربر نیز از طریق پیامک اطلاع داده میشود.

 

قابلیت ارائه کد تخفیف به کاربران

 

این فروشگاه قسمتی تحت عنوان پیشنهادات ویژه و شگفت انگیز دارد ؛ شما میتوانید محصولات خاص را در بازه زمانی که خودتان مشخص می کنید، با قیمتی کمتر از حالت معمول در این قسمت قرار دهید؛ یا با ارسال کد تخفیف به مشتری، امکان تخفیف دلخواه را به کاربران خود بدهید.

 

امکان ثبت نام پیامکی و ورود با شماره موبایل

 

یکی از قابلیت های مهم این فروشگاه ثبت نام پیامکی آن است، به این صورت که با دریافت شماره تماس از کاربر و با ارسال کد تایید ثبت نام  پیامکی، ثبت نام در سایت را برای کاربران بسیار آسان می کند. این مورد الزام داشتن ایمیل را برای کاربران عمومی واصطلاحا بازاری را مرتفع میسازد.

 

اتصال فروشگاه به اینستاگرام و شبکه های اجتماعی

 

 می توانید آدرس صفحه اینستاگرام خود را در سایت قرار دهید و بصورت خودکار از طریق وب سرویس، سایت به اینستاگرام متصل خواهد شد.

  

قابلیت توسعه امکانات  فروشگاه اینترنتی

 

 

 

فروشگاه ساز با SSL رایگان و امن

 

پس از ثبت سفارش در صورت تهیه هاست از شهرکد ، بصورت کاملا رایگان، SSL فروشگاه شما را برای شما فعال میکنیم و سایت فروشگاهی شما با https باز خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه SSL و تاثیر آن  بر سئو سایت، مطلب "تاثیر فوق العاده SSL در سئو سایت فروشگاهی" را مطالعه کنید.

 

پشتیبانی فنی فروشگاه 24 ساعته

 

شهرکد به شما پشتیبانی رایگان 6 ماهه ارائه میدهد. در طول این مدت نیز، به روز رسانی به صورت رایگان، برای شما انجام می شود. همچنین بخش پورتال مشتریان برای ارسال درخواست های پشتیبانی حتی در روزهای تعطیل رسمی وجود دارد.

 

متصل به سامانه پیام کوتاه

 

این فروشگاه ساز اینترنتی به سیستم ارسال پیامک متصل است. شما میتوانید، متن های متفاوت را به سه دسته مدیران، فروشندگان و کاربران ارسال کنید. برای مثال پس از ثبت سفارش از جانب مشتری، بصورت خودکار پیامکی مبنی بر ثبت سفارش به او ارسال میشود، همچنین به فروشنده مربوطه نیز، پیامکی برای اطلاع از فروش محصول داده میشود.

 

عدم دریافت کارمزد | فروشگاه کاملا مستقل

 

برخی فروشگاه ساز ها، سیستم فروشگاهی را بصورت رایگان در اختیار شما قرار میدهند ولی در ازای هر فروش، کارمزدی را از شما دریافت می کنند. فروشگاه ساز شهرکد، در ابتدا با دریافت هزینه کاملا معقول، فروشگاه را در اختیار شما قرار میدهد و سایت شما کاملا مستقل خواهد بوده. با تغییر رمز پنل مدیریتی، تیم ما دیگر دسترسی به فروشگاه شما نخواهد داشت.

 

سازگار با چک لیست دریافت نماد الکترونیکی (enamad)

 

برای دریافت ای نماد، سایت یا فروشگاه شما باید استاندارد های لازم را داشته باشد. فروشگاه ساز شهرکد، تمام استاندارد های لازم برای دریافت ای نماد را دارد. بنابراین به آسانی میتوانید این نماد را از سایت enamad.ir دریافت کنید.
راهنمای گرفتن اینماد را میتوانید ازصفحه راهنمای تصویری دریافت اینماد مطالعه نمایید. برای ثبت سفارش فروشگاه با شماره 09214730354 تماس بگیرید.

 

تعیین زمان ارسال سفارش توسط مشتری

 

تعیین ساعت و تاریخ دریافت بسته سفارشی توسط مشتری، یکی از بهترین ویژگی هایی است که شما به کمک فروشگاه ساز شهرکد می توانید در اختیار مشتریان خود قرار دهید. بسیاری از افراد به علت ساعات کاری خود با دریافت بسته های پستی و در نتیجه خرید اینترنتی مشکل دارند، شما به کمک فروشگاه ساز شهرکد می توانید این مشکل را برای مشتریان خود حل کنید.

 

اپلیکیشن رایگان هماهنگ با فروشگاه ساز

 

شما می توانید یک اپلیکیشن رایگان و کاملا هماهنگ با سایت فروشگاهی خود، توسط شهرکد دریافت کنید. هنگامی که فروشگاه اینترنتی شما یک اپلیکیشن هماهنگ با سایت داشته باشد، می توانید ۲۴ساعته با مشتریان خود در ارتباط باشید و از طریق نوتیفیکیشن آنها را از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی خود با خبر کنید.

 

امنیت فوق العاده فروشگاه ساز

 

با استفاده از فروشگاه ساز شهرکد ، می توانید از امنیت فروشگاه اینترنتی خود مطمئن باشید. زمانی که از فروشگاه ساز شهرکد استفاده می کنید، دیگر نیاز نیست نگران دسترسی افراد دیگر به اطلاعات فروشگاه اینترنتی خود باشید. فروشگاه ساز شهرکد امنیت فروشگاه اینترنتی شما را تضمین می کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم شهرکد به صورت منظم از فروشگاه اینترنتی شما Back-up می گیرد، پس در صورتی که هرگونه مشکلی در فروشگاه اینترنتی شما رخ دهد، ما می توانیم فروشگاه اینترنتی شما را به وضعیت قبل بازگردانیم.

سفارش طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی