سئو سایت | بهینه سازی وب سایت

سئو سایت | بهینه سازی وب سایت

مجموعه اقدامات هوشمندانه ای که طبق آخرین الگوریتم های گوگل، به منظور افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو، بر روی یک وب سایت پیاده می شود را سئو یا بهینه سازی سایت می گویند. این اقدامات در واقع باعث می شود، رتبه و تعداد بازدیدکنندگان وب سایت افزایش یافته و در نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجو بهتر نمایش داده شود.

انواع سئو و بهینه سازی سایت

 

سئو داخلی وب سایت

سئو داخلی سایت در واقع پیاده سازی تکنیک های سئو روی سایت، برای بهبود رابط کاربری و رتبه سایت در گوگل است. تمامی اقدامات در زمینه لینک سازی داخلی، تولید محتوای سئو شده، طراحی حرفه ای سایت و بهبود تجربه کاربری، افزایش سرعت سایت و ... در دسته سئو داخلی جا می گیرد.

-

سئو خارجی وب سایت

سئوی خارجی وب سایت، شامل اقداماتی است که از بیرون یک سایت برای بهینه سازی آن انجام میگیرد. این اقدامات شامل بک لینک های خارجی، اشتراک گذاری وب سایت در شبکه های اجتماعی (سوشیال سیگنال ها) ، ریپورتاژ آگهی و … باشد.

 

لینک سازی

 بررسی وضعیت فعلی لینک های سایت، حذف لینک های مخرب برای جلوگیری از جریمه شدن توسط گوگل، رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر، بک لینک با کیفیت

 

بازاریابی محتوا

 بررسی و شناسایی کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کسب و کار، تولید محتوا زمان بندی شده با موضوع و عنوان جذاب، لینک سازی داخلی بر اساس اصول سئو

 

اهمیت سئو سایت

بهینه سازی یک سایت برای موتورهای جستجو، در واقع این امکان را برای شما فراهم می کند که رتبه بهتری در گوگل کسب کرده و در نتایج اولیه گوگل نشان داده شوید. زمانی که وب سایت شما در نتایج جستجوی کاربران نشان داده شود، نرخ کلیک افزایش یافته و در نتیجه میزان فروش سایت نیز افزایش می باید. بنابراین می توان گفت پیاده سازی اصول سئو، به طور مستقیم در میزان فروش شما موثر است.

 

افزایش ترافیک و بازدید سایت با سئو

با سئوی وب سایت، اعتبار کلی سایت افزایش یافته و در نتیجه با بهبود رتبه شما در گوگل، بیشتر هم دیده خواهید شد و کاربران بیشتری به سایت شما مراجعه می کنند. همین امر ترافیک و میزان بازدید عمومی سایت را  نیز افزایش می دهد.

 

 

برند سازی با سئو

زمانی که سایت شما در نتایج گوگل نشان داده شود، اعتبار و شهرت سایت در زمینه تخصصی کارتان افزایش می یابد و نام سایت شما در ذهن مخاطب می ماند. همین امر در برند سازی شما بسیار موثر است.

 

 

سئو با اثر پایدار و طولانی مدت

با بهینه سازی سایت، میزان بازدید سایت شما به صورت طبیعی افزایش می یابد و دیگر به سادگی به جایگاه قبلی خود باز نمی گردید. در حالیکه افزایش بازدید سایت از طریق تبلیغات به هر روشی، موقتی بوده و پس از قطع تبلیغ با افت شدید بازدید کننده روبرو می شوید.

 

 

 بهتر دیده شدن سایت در گوگل

با بهینه سازی ساختار وب سایت، صفحات سایت شما به نحوی اصلاح می شود که برای کاربر در دسترس تر باشد و توسط موتور جستجو گوگل راحت تر پیدا شود. زمانی که وب سایت شما در گوگل بیشتر نشان داده شود، بازدید کنندگان سایت نیز بیشتر خواهد شد.

 

 

هزینه سئو سایت چقدر است؟

شرکت های بزرگ برای معرفی خود بیشتر از تبلیغات کمک می گیرند؛ اما این را در نظر داشته باشید که هزینه این تبلیغات زیاد بوده و ممکن است تاثیر کوتاه مدت داشته باشند. هزینه سئو سایت نسبت به تبلیغات بسیار کمتر است و اگر کسب و کار خود را به تازگی آغاز کرده اید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از سئو استفاده کنید؛ با این کار در هزینه هایتان نیز صرفه جویی خواهید کرد.

 

 

سفارش طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی